Table of contents:
KUTATÁSOK
A felnőttkori autonóm tanulás és tudáskorrekciós elköteleződés — OTKA kutatás K63555 (1996--1998)
A felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése — Validációs Rendszer al-project - TÁMOP 4.1.3. (2009-2010)
Tanuló térségek — EUROlocal projekt – 505683-LLP-1-2009-1-UK-KA4-KA4MP (2009-2011)
___
KUTATÁSI-TÉMA-mutató
PORDÁNY Sarolta (2012): Felnőttkori tanulás és környezet.
PORDÁNY Sarolta (2011): Előzetesen megszerzett tudás elismerése (validáció).
PORDÁNY Sarolta (2011-2012): "Tanuló régió" modell gyakorlati alkalmazása.
PORDÁNY Sarolta (2008-2010): Önirányító felnőtt tanulás.
PORDÁNY Sarolta (2008): A migráció és a felnőttkori tanulás összefüggései.
PORDÁNY Sarolta (2006): Az informális tanulás értelmezése és mérése.
PORDÁNY Sarolta (2004): Kontinensek közötti nemzetközi felnőttképzési együttműködések.
PORDÁNY Sarolta (2003): Az ifjúsági munka felértékelődése a felnőttoktatásban – oktatási tanácsadás fiataloknak.
PORDÁNY Sarolta (2002): Tanácsadás a nemformális felnőttképzésben.
PORDÁNY Sarolta (2002): Felnőttkori tanulás, közművelődés.
PORDÁNY Sarolta (2002): Második esély – iskolai végzettségekkel nem rendelkezők tanulása.
PORDÁNY Sarolta (2002): Az élethosszig tartó tanulás feltételei. Felnőttoktatási konferencia Szingapúrban.
PORDÁNY Sarolta (2000): Tanulás, művelődés, szabadidő időskorban.
PORDÁNY Sarolta (2003): A budapesti Memorandum-konferencia ajánlásai. I. Javaslatok, vélemények az EU Élethosszig tartó tanulás programjához. Új alapkészségeket mindenkinek.
PORDÁNY Sarolta (1999): Nyitott tanulás.
PORDÁNY Sarolta (1999): Pedagógiai sajtó, média és a felnőttoktatás.
PORDÁNY Sarolta (1999): Irányzatok az európai felnőttképzésében.
PORDÁNY Sarolta (1999): Új gondolatok, új értékek a felnőttképzés-kutatásban.
PORDÁNY Sarolta (1999): Nyitott képzés - felnőttképzés.
PORDÁNY Sarolta (1999): Élethosszig tartó tanulás.
PORDÁNY Sarolta (1998): Második esély a tanulásra - Általános iskolát végzett, munkanélküli fiatalok képzése.
PORDÁNY Sarolta (1998): Tanulás felnőttkorban.
PORDÁNY Sarolta (1998): Tanuló társadalmak oktatói.
PORDÁNY Sarolta (1997): Az oktatási hátrányok kezelése.
PORDÁNY Sarolta (1997): Konkurencia és kooperáció a felnőttképzésben.
PORDÁNY Sarolta (1996): Nyitott képzések.
PORDÁNY Sarolta (1996): Second Chance to Learn.
PORDÁNY Sarolta (1993): Vasútra épülő turizmus és felnőttoktatás.
PORDÁNY Sarolta (1992): Ifjúsági vezetők képzése: Magyarország, Írország, Egyesült Királyság.
PORDÁNY Sarolta (1990): A nemformális képzések.
PORDÁNY Sarolta (1990): A felnőttek oktatási tanácsadó-rendszerei Nagy-Britanniában.
PORDÁNY Sarolta (1990): Gondolatok a felnőttnevelés és a munkaerőpiac kapcsolatáról.
PORDÁNY Sarolta (2001): Eltérő vélemények az önkéntességről.
PORDÁNY Sarolta (2000): A nemzetközi kapcsolatok jelentősége – a nyitott képzések egyesületben végzett 10 éves munka tapasztalatai.
PORDÁNY Sarolta (1999): A civil szervezetek szerepvállalása a rendszerváltozás utáni magyar felnőttképzésben.
PORDÁNY Sarolta (1999): American – Hungarian Co-operation/youth work and settlements.
PORDÁNY Sarolta (1998): Civil „utazások” a kilencvenes évek hazai felnőttoktatásában - A Nyitott Képzések Egyesület tevékenységének története. 1989 - 1996.
PORDÁNY Sarolta (1998): Civilsikoly. Kormányzati munka. Magyar Hírlap, 1998. június 22. 7. p.
PORDÁNY Sarolta (1997): Civil és kormányzati együttműködés a pályakezdő munkanélküli fiatalokért.
PORDÁNY Sarolta (1990): Hogyan tovább Nyitott Képzések Egyesület?
Tantusz, 1990. 3. 16–17.
PORDÁNY Sarolta (2006): Lendület és megtorpanás a felnőttkori tanulásban a közművelődés aspektusából.
PORDÁNY Sarolta (2003): Kulturális központok szabályozása Flandriában.
PORDÁNY Sarolta (2003): Vissza vagy előre. Innovatív közművelődési kezdeményezések.
PORDÁNY Sarolta (2002): Közművelődési statisztika az Interneten.
PORDÁNY Sarolta (2002): Közművelődési beruházások a területfejlesztési támogatások segítségével.
PORDÁNY Sarolta (2002): A közművelődési statisztika megújításának hároméves folyamata (2000–2002).
PORDÁNY Sarolta (2001): Forró pontok program. Fiatalok az utcán – A városi fiatalok utcai csoportjait elérni kívánó közművelődés.
PORDÁNY Sarolta (2001): A jövő évezred közösségi háza.
PORDÁNY Sarolta (2001): Felnőttoktatás a közművelődésben.
PORDÁNY Sarolta (2001): Népfőiskolák a megújuló közművelődési intézményrendszerben.
PORDÁNY Sarolta (2001): A közművelődés és a felnőttképzés kapcsolódási területei.
PORDÁNY Sarolta (2001): Felnőttoktatás az amerikai közművelődési intézményekben.
PORDÁNY Sarolta (2001): Az amerikai közművelődés irányítása.
PORDÁNY Sarolta (2001): A Kennedy Kulturális Központ – egy nemzeti kulturális emlékhely működése.
PORDÁNY Sarolta (2001): Felnőttképzés a közművelődésben.
PORDÁNY Sarolta (2000): Közművelődés-fejlesztési irányok.
PORDÁNY Sarolta (2000): Közművelődési intézmények története.
PORDÁNY Sarolta (1999): Német népfőiskolák kormányzati szemszögből.
PORDÁNY Sarolta (1999): A közösségi házak szerepe a bizonytalanság- és a gyors változás korában.
PORDÁNY Sarolta (1999): Új tendenciák a hazai közművelődési szakemberek szakképzésében.
PORDÁNY Sarolta (1999): Szakmai fogalmak és elnevezések a közművelődésben.
Pordány Sarolta (1998): Fiatalok az utcán. Nyitott Tér - Nyitott Képzések Egyesület lapja, 1998.
Pordány Sarolta (1997): A szociokulturális animáció oktatása és gyakorlati alkalmazása Magyarországon.
Pordány Sarolta (1996): Szociokulturális animáció – Mozgalom a kulturális demokráciáért.
Pordány Sarolta (1992): Egy művelődési törvény előkészítése.
PORDÁNY Sarolta (1986): Az ifjúsági klubok működése.
KUTATÁSOK
A felnőttkori autonóm tanulás és tudáskorrekciós elköteleződés — OTKA kutatás K63555 (1996--1998)
A felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése — Validációs Rendszer al-project - TÁMOP 4.1.3. (2009-2010)
Tanuló térségek — EUROlocal projekt – 505683-LLP-1-2009-1-UK-KA4-KA4MP (2009-2011)
___
KUTATÁSI-TÉMA-mutató
Felnőttképzés, felnőttkori tanulás
PORDÁNY Sarolta (2012): Felnőttkori tanulás és környezet.
PORDÁNY Sarolta (2011): Előzetesen megszerzett tudás elismerése (validáció).
PORDÁNY Sarolta (2011-2012): "Tanuló régió" modell gyakorlati alkalmazása.
PORDÁNY Sarolta (2008-2010): Önirányító felnőtt tanulás.
PORDÁNY Sarolta (2008): A migráció és a felnőttkori tanulás összefüggései.
PORDÁNY Sarolta (2006): Az informális tanulás értelmezése és mérése.
PORDÁNY Sarolta (2004): Kontinensek közötti nemzetközi felnőttképzési együttműködések.
PORDÁNY Sarolta (2003): Az ifjúsági munka felértékelődése a felnőttoktatásban – oktatási tanácsadás fiataloknak.
PORDÁNY Sarolta (2002): Tanácsadás a nemformális felnőttképzésben.
PORDÁNY Sarolta (2002): Felnőttkori tanulás, közművelődés.
PORDÁNY Sarolta (2002): Második esély – iskolai végzettségekkel nem rendelkezők tanulása.
PORDÁNY Sarolta (2002): Az élethosszig tartó tanulás feltételei. Felnőttoktatási konferencia Szingapúrban.
PORDÁNY Sarolta (2000): Tanulás, művelődés, szabadidő időskorban.
PORDÁNY Sarolta (2003): A budapesti Memorandum-konferencia ajánlásai. I. Javaslatok, vélemények az EU Élethosszig tartó tanulás programjához. Új alapkészségeket mindenkinek.
PORDÁNY Sarolta (1999): Nyitott tanulás.
PORDÁNY Sarolta (1999): Pedagógiai sajtó, média és a felnőttoktatás.
PORDÁNY Sarolta (1999): Irányzatok az európai felnőttképzésében.
PORDÁNY Sarolta (1999): Új gondolatok, új értékek a felnőttképzés-kutatásban.
PORDÁNY Sarolta (1999): Nyitott képzés - felnőttképzés.
PORDÁNY Sarolta (1999): Élethosszig tartó tanulás.
PORDÁNY Sarolta (1998): Második esély a tanulásra - Általános iskolát végzett, munkanélküli fiatalok képzése.
PORDÁNY Sarolta (1998): Tanulás felnőttkorban.
PORDÁNY Sarolta (1998): Tanuló társadalmak oktatói.
PORDÁNY Sarolta (1997): Az oktatási hátrányok kezelése.
PORDÁNY Sarolta (1997): Konkurencia és kooperáció a felnőttképzésben.
PORDÁNY Sarolta (1996): Nyitott képzések.
PORDÁNY Sarolta (1996): Second Chance to Learn.
PORDÁNY Sarolta (1993): Vasútra épülő turizmus és felnőttoktatás.
PORDÁNY Sarolta (1992): Ifjúsági vezetők képzése: Magyarország, Írország, Egyesült Királyság.
PORDÁNY Sarolta (1990): A nemformális képzések.
PORDÁNY Sarolta (1990): A felnőttek oktatási tanácsadó-rendszerei Nagy-Britanniában.
PORDÁNY Sarolta (1990): Gondolatok a felnőttnevelés és a munkaerőpiac kapcsolatáról.
Civil szektor újjászerveződése
PORDÁNY Sarolta (2003): Vélemény a Magyar Népfőiskolai Társaság újságáról.PORDÁNY Sarolta (2001): Eltérő vélemények az önkéntességről.
PORDÁNY Sarolta (2000): A nemzetközi kapcsolatok jelentősége – a nyitott képzések egyesületben végzett 10 éves munka tapasztalatai.
PORDÁNY Sarolta (1999): A civil szervezetek szerepvállalása a rendszerváltozás utáni magyar felnőttképzésben.
PORDÁNY Sarolta (1999): American – Hungarian Co-operation/youth work and settlements.
PORDÁNY Sarolta (1998): Civil „utazások” a kilencvenes évek hazai felnőttoktatásában - A Nyitott Képzések Egyesület tevékenységének története. 1989 - 1996.
PORDÁNY Sarolta (1998): Civilsikoly. Kormányzati munka. Magyar Hírlap, 1998. június 22. 7. p.
PORDÁNY Sarolta (1997): Civil és kormányzati együttműködés a pályakezdő munkanélküli fiatalokért.
PORDÁNY Sarolta (1990): Hogyan tovább Nyitott Képzések Egyesület?
Tantusz, 1990. 3. 16–17.
Közművelődés
PORDÁNY Sarolta (2011): Közművelődési szakfelügyelet működési sajátosságai.PORDÁNY Sarolta (2006): Lendület és megtorpanás a felnőttkori tanulásban a közművelődés aspektusából.
PORDÁNY Sarolta (2003): Kulturális központok szabályozása Flandriában.
PORDÁNY Sarolta (2003): Vissza vagy előre. Innovatív közművelődési kezdeményezések.
PORDÁNY Sarolta (2002): Közművelődési statisztika az Interneten.
PORDÁNY Sarolta (2002): Közművelődési beruházások a területfejlesztési támogatások segítségével.
PORDÁNY Sarolta (2002): A közművelődési statisztika megújításának hároméves folyamata (2000–2002).
PORDÁNY Sarolta (2001): Forró pontok program. Fiatalok az utcán – A városi fiatalok utcai csoportjait elérni kívánó közművelődés.
PORDÁNY Sarolta (2001): A jövő évezred közösségi háza.
PORDÁNY Sarolta (2001): Felnőttoktatás a közművelődésben.
PORDÁNY Sarolta (2001): Népfőiskolák a megújuló közművelődési intézményrendszerben.
PORDÁNY Sarolta (2001): A közművelődés és a felnőttképzés kapcsolódási területei.
PORDÁNY Sarolta (2001): Felnőttoktatás az amerikai közművelődési intézményekben.
PORDÁNY Sarolta (2001): Az amerikai közművelődés irányítása.
PORDÁNY Sarolta (2001): A Kennedy Kulturális Központ – egy nemzeti kulturális emlékhely működése.
PORDÁNY Sarolta (2001): Felnőttképzés a közművelődésben.
PORDÁNY Sarolta (2000): Közművelődés-fejlesztési irányok.
PORDÁNY Sarolta (2000): Közművelődési intézmények története.
PORDÁNY Sarolta (1999): Német népfőiskolák kormányzati szemszögből.
PORDÁNY Sarolta (1999): A közösségi házak szerepe a bizonytalanság- és a gyors változás korában.
PORDÁNY Sarolta (1999): Új tendenciák a hazai közművelődési szakemberek szakképzésében.
PORDÁNY Sarolta (1999): Szakmai fogalmak és elnevezések a közművelődésben.
Pordány Sarolta (1998): Fiatalok az utcán. Nyitott Tér - Nyitott Képzések Egyesület lapja, 1998.
Pordány Sarolta (1997): A szociokulturális animáció oktatása és gyakorlati alkalmazása Magyarországon.
Pordány Sarolta (1996): Szociokulturális animáció – Mozgalom a kulturális demokráciáért.
Pordány Sarolta (1992): Egy művelődési törvény előkészítése.
PORDÁNY Sarolta (1986): Az ifjúsági klubok működése.